Reklamační řád
Reklamační řád internetového
obchodu
Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě
• V případě, že nebudete spokojeni s výrobkem ze sortimentu internetového obchodu
https://wooddecorations.cz/ máte právo jej vrátit bez udání důvodu do 14ti
kalendářních dnů od vystavení daňového dokladu.
• Vracené zboží (kompletní balení včetně původního obalu) dobře zabalte, aby nedošlo
k jeho poškození během přepravy zpět k nám.
• Pokud byli se zakoupeným zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi
prodávacíjím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva
kupujícího odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a
kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté
dárky. Pokud z jakéhokoliv důvodu není možné poskytnuté dárky také vrátit, má
prodávající (osoboa samostatně výdělečně činná, pan Alexandr Ivanov, IČ:
09146440). právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.
• Peníze za vrácené zboží zasíláme na Vámi uvedený bankovní účet co nejdříve,
nejpozději do 14 dnů od převzetí zakoupeného zboží nebo průkaznému materiálu, že
zboží prodavajícímu bylo odesláno a to na naši adresu. V případě vrácení zboží ve 14ti
denní lhůtě nemá zákazník nárok na úhradu nákladů souvisejících s přepravou
(poštovné, či balné).
Reklamace zásilky poškozené při přepravě
V souvislosti s přepravou může dojít k poškození zásilky. Z našich zkušeností zde uvádíme
postup při reklamaci 2 způsobů poškození, které mohou nastat.
1. Balík je zjevně poškozen, případně jeví známky vyteklého obsahu:
Zjevně poškozený balík doporučujeme našim zákazníkům nepřebírat vůbec od řidiče. Bude
sepsán zápis o škodě. O této skutečnosti podejte neprodleně informaci (telefon, e-mail) do
e-shopu wooddecorations.cz, resp. provozovatele internetového obchodu
https://wooddecorations.cz/, info@wooddecorations.cz.
2. Balík je zjevně nepoškozen
- poškozený výrobek zjistíte, až po otevření balíku:
• Máte 3 pracovní dny od doručení zásilky na nahlášení reklamace dodávky u přepravní
společnosti.
• Nahlášení reklamace u přepravní společnosti.
Vždy musíte ponechat balík kompletní, pouze zamezte dalšímu zbytečnému poškození
dalších výrobků (oddělte je od sebe) – pokud jde o vyteklý obsah poškozeného výrobku. Při
návštěvě řidiče přepravní společnosti sepíšete zápis o škodě, přidáte vyplněný reklamační
protokol, ponecháte si nepoškozené výrobky a poškozené předáte řidiči přepravní společnosti
a neprodleně podáte informaci, viz bod 1.1. Bez vyplněného "zápisu o škodě" a
"reklamačního protokolu" nebude reklamace uznána.
Pravidla reklamace vadných výrobků
Provozovatel internetového obchodu https://wooddecorations.cz/ odpovídá zákazníkovi,
že zakoupené zboží nemá při převzetí vady.
• V případě, že dodané zboží má vadu (například nefunkční výrobek, vada
materiálu,...), může zákazník požadovat výměnu zboží, odstranění vady, a nebo
výměnu vadné součásti. V případě poškození zboží vlivem přepravy je nutno
postupovat dle podmínek uvedených v bodě "Reklamace zásilky poškozené při
přepravě". tj. nahlásit reklamaci přepravní společnosti.
• Provozovatel internetového obchodu https://wooddecorations.cz/ nenese
odpovědnost za vady na opotřebení
zboží způsobené jejím obvyklým běžným užíváním (nelze reklamovat výrobek, který
je opotřeben obvyklým běžným užíváním).
• Pokud zákazník sám způsobí vadu výrobku (například nesprávným používáním či
zacházením s výrobkem), nemá nárok na bezplatné odstranění této vady, případně
požadovat slevu.
• V případě, že si zákazník chce ponechat zboží s vadou (v případě drobných vad toto
neplatí) a netrvá na jejím odstranění, může požadovat přiměřenou slevu na toto zboží.
Zákazník má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu provozovatel
internetového obchodu https://wooddecorations.cz/ nemůže dodat nové zboží bez
vady, vyměnit vadnou součást nebo zboží opravit. Tyto slevy provozovatel
internetového obchoduhttps://wooddecorations.cz/ vždy s kupujícím individuálně.
Odpovědnost za jiné vady trvá stále 24 měsíců, neboť nebyly rozpoznatelné již při
převzetí a nebyla na ně spotřebiteli poskytnuta sleva.
• Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v
době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Záruční doba u spotřebního zboží činí 24
měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
Záruční doba 24 měsíců se nevztahuje na dárky, které získal zákazník zdarma
(bezplatně). Tyto produkty jsou bez záruky.
• Vyměňujeme jen zboží stejného druhu a ve stejné ceně (v případě požadavku na
výměnu jiného druhu zboží nebo jiné ceny, zboží nevyměníme, ale vystavíme
dobropis na vrácené zboží).
Definujte přesně zboží, které chcete vyměnit. Zboží pečlivě zabalte a s vyplněným
reklamačním protokolem zašlete provozovateli e-shopu. Právo na dodání nového
zboží, nebo výměnu součásti má zákazník i v případě odstranitelné vady, pokud
nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet
vad. V takovém případě má zákazník právo vrácení peněz.
• Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději
do 14 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se provozovatel e-shopu se
zákazníkem nedohodnou na delší lhůtě. Prodávající je však oprávněn reklamaci
nezahájit, dokud nebude mít k dispozici vše, co k reklamaci potřebuje (části zboží,
jiných podkladů apod.). Reklamace začíná běžet až tehdy, kdy spotřebitel dodá
prodávajícímu výrobek, popř. poskytne jinou součinnost potřebnou k posouzení
výrobku.
• V případě vrácení zboží zákazníkem či poskytnutí slevy z nákupní ceny vystavujeme
dobropis a částku po vyřízení reklamace zasíláme převodem na bankovní
účet uvedený v reklamačním protokolu.
• Zákazník má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při
odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním
oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně.
Společnost Provesta f.h.u. proplatí jen efektivně vynaložené náklady na přepravu
vadného zboží zpět do sídla společnosti. Způsob odeslání vadného zboží zpět do sídla
společnosti doporučujeme zákazníkům konzultovat s pracovníky internetového
obchodu - zejména pokud se jedná o těžké, případně rozměrné zásilky (naši
zaměstnanci mají možnost poslat k zákazníkovi našeho přepravce, který zásilku
vyzvedne, případně poradit nejefektivnější způsob přepravy).
Zákazník má nárok na
úhradu nákladů spojených s dopravou pouze u oprávněné reklamace!!!
Reklamace a vrácené zboží zasílejte na adresu:
Alexand Ivanov
SPC S 428/69,
794 01 Krnov
Česká
republika
Na zásilku viditelně uveďte „REKLAMACE“ (celý proces tímto urychlíme)
Mail: info@wooddecorations.cz
Reklamovanou zásilku neposílejte na dobírku (nebude přijata).
Naše reklamační oddělení
musí posoudit stav výrobku a zásilky a zahájit reklamační řízení (včetně míry případného
opotřebení nebo oprávněnosti vaší reklamace).
Ke všem našim zákazníkům však přistupujeme
férově a celý reklamační proces je u nás většinou mnohem kratší než je zákonná lhůta 30ti
dnů od přijetí zboží. Jde nám o Vaši spokojenost a to, abyste se k nám s důvěrou vraceli.